Utkast: Tjenare alla! ...

Tjenare alla! härligt med Fredagkväll då men samtidigt mindre trevligt att sportlovet snart är över. Ska förövrigt snart och se på Leksand-Malmö som visas på Tv4sport 19.00. Det kan nog bli en ganska fartfylld match , först och främst malmö som kommer med ett gäng juniorer med 8 segrar i rad. Leksand ser dock lite blekare ut , en hel del sjuka i laget , bara hoppas att darlakararna kan kamma hem en seger även ikväll!!.

Själv tippar jag 4-3 till Leksand , vad tippar ni ? :) Igår var jag på kupolen och handlade lite snygga saker (tycker jag iallfall) det blev ett par jeans , en ny tröja och ett par skor. tänkte mest visa en bild på tröjan som var ganska schyst! =) Nej nu måste jag allt skyna mig om jag ska hinna över och se på hockey , förövrigt servras Apelsinkyckling och ris. Mumsfillebabababbaba!!!



Här är då ett av gårdagens inköp , j.lindeberg mujo compact.
Här är då ett av gårdagens inköp , j.lindeberg mujo compact.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0