Välkommen till min blogg!

Då hade man lyckats skapa sig en blogg då , kände att det var läge att ha nått ställe där man kunde skriva av sig emellanåt så då är väll en blogg ganska perfekt! Skönt att få dela lite disskusitioner med annat folk :).

Hitills har jag inte direkt bestämt vilka områden jag framförallt vill skriva om , men om jag tänker lite frammåt kommer nog det mesta av min text att handla om teknik, nyheter, sport, händelser och helt enkelt sådant som berör många personer. Det kommer givetvis även bli endel kläder!

för övrigt måste jag nog säga att bloggens design får stå sig som den är ett tag , dels för att jag inte riktigt vet hur jag vill ha   det och för det andra att jag är rätt kass på att skriva kod.

Det var allt för den här kvällen , hittar ni några fel på bloggen får ni gärna lägga en kommentar så ska jag försöka ordna det.

/Gurran

Kommentarer
Postat av: johan

Ser bra ut

2009-02-27 @ 01:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0