Lördag!

Lördag idag då! dagen började med att jag fick släkt här som gratulerade mig , sen fika och tv på det!
Efter det har jag inte gjort mer än att tittat på hockey  (Hv71-Timrå) fikat ett dussin till gånger , och även fixat färskpressad appelsinjuice , fett nice eller? =).

apelsinaaas


Nu har jag precis fixat in lite reklam på bloggen som jag hoppas att ni läsare gärna uppskattar!

Ett litet tips är att kolla in Tailorstore som ni ser en banner av på sidans högra kant , riktigt nice sida där du kan designa dina egna skjortor , precis som DU vill ha dem. Först trodde jag inte riktigt på att skjortorna gick att göra så pass bra men när man testar sidans verktyg så blir det verkligen kanon! funderar faktiskt på att beställa en som jag knåpade ihop nyligen!

Tryck gärna på bannern till höger och ta del av en skön sida! kolla gärna iallfall :)

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0