Seg måndag!

Jahapp , då var det måndag igen! Lika trevligt att stiga upp som vanligt på morgonen och få den där måndags ångesten
"Jag orkar inte" samtidigt som man tittar sig i badrumsspegeln och inser att  man mer och mer börjar likna något otrevligt.

När jag kom upp till skolan idag så hade jag visst ett utvecklingssamtal med min mentor , riktigt kul att för första gången få fixa sånt utan förädrarna (älskar att vara 18 )  gick förövrigt  riktigt bra , det mesta såg bra ut och mina betyg pekade mest uppåt!.

Sen har vi setat i Claesohlsson salen i tenoren och haft genomgång om projektet som vi ska ha i trean, finns verkligen inte något tråkigare att lyssna på en lärare som ältar samma sak om och om igen.

Efter plugget drog Jocke och jag hem till mig där jag gjorde en Irish cream kaffe i min presso bryggare , riktigt gott faktiskt!
Nu återstår det bara att fixa en riktig espresso bryggare med riktig mjölkskummare,  Kostar dock endel pengar men det skulle ju vara så gott ju!.

Aja , nu ska jag nog titta på Hockeykväll med wikegård.

/Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0