Söndag!

Har gjort en riktig insats idag känner jag! jag kom upp redan halv tio och det är inte vanligt för mig en helgmorgon ska jag säga ;). Imorse när jag kom upp berättade morsan att det varit en uggla på våran altan som inte kom ut haha , så farsan lyckades skrämma ut den , har även bild på den som ni kan få se senare!

Idag blir det nog bara till att ta det lungt , egentligen borde jag göra lite matte pågrund av att jag har bestämt mig att göra ett prov i ekvationer den här veckan, satans matte alltså jag håller på att bli tokig.

Har hittat ännu två par nya sneakers som jag skulle vilja köpa , visserligen köpte jag nya skor förra veckan men men.
Det ena paret är iallfall ett Par Jim Rickey och det andra paret är av märket Bobbie burns.

Bobbie burns

Jim rickey


/Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0