18års dagen!

Tjoe på er alla bloggers! firade min 18års dag igår som blev väldigt trevligt. På Eftermiddagen drog Jocke och jag in till kupolen där vi checkade lite affärer och åt lunch, riktigt gott och tack jocke för att du bjöd på det ;)!.

Efter att vi varit i kupolen drog vi tillbaka till skolan för att hämta våra väskor och sedan ta tåget hem mot hometown Smedjebacken, när vi väll sitter på tåget så ringer hampus  1minut innan tåget skall avgå och säger att vi ska gå av för att vi får skjuts av hans farsa istället. Allright tänkte vi och klev av , när vi står där på perrongen brevid hampus klämmer han genast ur sig "jag kom på att det kanske inte finns plats åt oss alla i bilen" men tryck på tågets dörröppnar knapp och kliv på tåget medans jag ringer farsan!

Jag trycker på knappen som blinkar rött pågrund av att tåget är låst och avgår nu , Jippie! då klev vi av till ingen nytta och kanske får vänta på en buss ett par timmar! men som tur var så fanns det plats i bilen och vi kom tillslut hem till den berömda ödelaggda staden "SMEDJEBACKEN"

väl i Smedjebacken firade jag mest med släkten, och senare in på dagen kom jocke ochså och firade lite.
Ingen krog på 18års dagen alltså! men jag är glad ändå ;).

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0